Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSlama, Rachel; Haynes, Erin; Sacks, Lynne; Lee, Dong Hoon; August, Diane
InstitutionAmerican Institutes for Research (AIR)
TitelMassachusetts English Language Learners' Profiles and Progress: A Report for the Massachusetts Department of Elementary and Secondary Education
Quelle(2015), (87 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English Language Learners; Profiles; Elementary Secondary Education; Statistical Distributions; Guidelines; Classification; Language Proficiency; Time Factors (Learning); Content Area Reading; Content Area Writing; Promotion (Occupational); State Standards; Educational Policy; Academic Achievement; Statistical Analysis; Massachusetts
AbstractThe present study was commissioned by the Massachusetts Department of Elementary and Secondary Education (ESE) to provide a profile of Massachusetts English Language Learners (ELLs) and policy recommendations for improving their outcomes. ESE was concerned about previous study findings that most of these learners exited ELL instructional programs at relatively fast rates--within three years of school entry as kindergartners--but struggled academically following exit. Furthermore, the State was concerned about the numbers of students who never exited ELL instructional services at all. The purpose of this report is to update and expand these findings to reflect changes in the standards and assessments for ELLs and a major statewide initiative to improve the training of core academic teachers of ELLs. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Institutes for Research. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 202-403-5000; Fax: 202-403-5001; e-mail: inquiry@air.org; Web site: http://www.air.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: